Архів блогу

вівторок, 7 червня 2016 р.

А ТИ ЗНАВ? Чому кров на аналіз беруть саме з безіменного пальця?

Картинки по запросу аналіз крові з пальця  Що ти в дитинстві найбільше не любив? Особисто я - здавати кров із пальця. Як мені тоді здавалося, в ті моменти я відчувала пекельний біль.

Але я стала старшою і почала ставитися до цієї процедури більш спокійно. Тепер мене почало цікавити ось що: чому кров на аналіз беруть саме з безіменного пальця? А ти ніколи над цим не замислювався?
Картинки по запросу аналіз крові з пальця Виявляється, цьому є розумне пояснення. Подушечки пальців - взагалі найкраща частина тіла для взяття невеликої кількості крові. Посудіть самі: на подушечках немає волосяного покриву, в них знаходиться багато судин і до того ж їх легко здавити. Шкіра на безіменному пальці тонше, ніж на інших, і має менше нервових закінчень, в тому числі больових рецепторів.
Саме тому брати кров з цього пальця найменш болісно і небезпечно! Мізинець, наприклад, тісно пов'язаний з зап'ястям, тому, якщо не дай бог занести інфекцію в ранку на мізинці, запалення може поширитися до згину кисті. Ось так ... Якщо тобі видався цікавим цей факт, поділися статтею з друзями.
ДЖЕРЕЛО: http://ofigenno.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар