Архів блогу

середу, 28 вересня 2016 р.

А ВИ ЗГОДНІ?: Хлопчик приніс зі школи пам'ятку для батьків, яка просто вразила його маму


Ми звикли до папірців, якими дітей постачають в школі: список підручників, літератури на літо, вимог до форми. Молодша школа американського містечка Бельмонт пішла далі і роздала ось такі пам'ятки.
Ольга Журавська, одна з мам, які отримали це керівництво, переклала і поширила його. Тепер і у нас є шанс віддати належне цим простим і життєвим словам.

Пам'ятка батькам від молодшої школи міста Бельмонт

1. Не пести мене, адже я знаю, що ти не зобов'язаний виконувати кожне моє бажання.
2. Не бійся бути зі мною прямолінійним.
3. Не давай мені формувати погані звички: відучуватися буде ще важче.
Результат пошуку зображень за запитом "виховувати погані звички"Результат пошуку зображень за запитом " виховувати погані звички"Результат пошуку зображень за запитом " виховувати погані звички"
4. Не змушуй мене почуватися так, ніби моя думка не має значення: я від цього ще гірше буду себе поводити, так і знай.
5. Не поправляй мене у присутності інших людей: я краще сприйму інформацію, якщо ти зробиш зауваження віч-на-віч.
6. Не змушуй мене почуватися так, ніби мої помилки — це страшні злочини.
7. Не захищай мене постійно від наслідків моїх же вчинків: я повинен навчитися розуміти, що у дії є протидія.
8. Не звертай уваги на мої дрібні причіпки: іноді мені просто хочеться спілкування.
Результат пошуку зображень за запитом "спілкування з дитиною"
9. Не засмучуйся занадто сильно, коли я кажу, що ненавиджу тебе: я не ненавиджу тебе, а бунтую проти твоєї влади.
10. Не повторюй все по сто разів, інакше я буду робити вигляд, ніби я глухий.
11. Не давай необачних обіцянок: я засмучусь, якщо ти їх не виконаєш.
Результат пошуку зображень за запитом "спілкування з дитиною"
12. Не забувай, що я поки ще не завжди можу вдумливо пояснити те, що відчуваю.
13. Не вимагай від мене правди, якщо гніваєшся, інакше я можу обдурити тебе від страху.
14. Не будь непостійним: мене це сильно псує.
15. Не залишай мої запитання без відповідей, або я піду шукати відповіді в іншому місці.
16. Не кажи, що мої страхи не важливі. Вони страшенно важливі, зовсім не малі і мені стає ще страшніше, коли ти цього не розумієш.
17. Не прикидайся досконалим і не роблячим помилок. Я дуже засмучуся, коли з'ясую, що це не так.
18. Не думай, що вибачитись переді мною — нижче твоєї гідності. Якщо ти вибачишся, коли не правий, то навчиш мене того ж. 
Результат пошуку зображень за запитом "спілкування з дитиною"
19. Не забувай, що я росту швидко. Тобі доведеться перебудовуватися дуже часто.
20. А ще я обожнюю експериментувати. Без цього я не розвиваюся, так що будь добрий, роби на це знижку.
21. І останнє: пам'ятай, що я не можу вирости щасливою людиною, якщо мене не будуть сильно-сильно любити вдома, але це ти і так знаєш!
Результат пошуку зображень за запитом "щаслива сімя дома"
Список вийшов не тільки про школу і дітей, а й про правильний підхід та погляд на світ у цілому. І не потрібні величезні талмуди, тільки 21 пункт неймовірно зворушливих і, в той же час, безмежно глибоких істин.

Джерело: https://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/malchik-prines-iz-shkoly-pamyatku-dlya-roditelej-kotoraya-prosto-potryasla-ego-mamu-1366365/ © AdMe.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар