Архів блогу

четвер, 14 липня 2016 р.

НОВИНИ ОСВІТИ: СИСТЕМА ПТО: В Україні проведуть конкурс «WorldSkills Ukraine»

У Міністерстві освіти і науки відбулась нарада щодо ініціативи про приєднання України до міжнародного руху «WorldSkills International», в ході якої її учасники висловили думку, що проведення всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WorldSkills Ukraine» підвищить престиж робітничих професій серед молоді та сприятиме інтеграції професійної освіти України у міжнародну систему підготовки кадрів.
«Ми повинні сприяти розвитку творчого потенціалу та створювати можливості для розвитку талантів молоді», - наголосив заступник міністра освіти Павло Хобзей.
На думку голови громадської організації «ВОЛДСКІЛЛС Україна» Сергія Рибака, приєднання української професійної освіти до світового руху WorldSkills International (WSI) та започаткування всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WorldSkills Ukraine» дасть ширшу можливість привернути увагу молоді віком до 23 років до робітничих професій. Адже конкурс WorldSkills – це найбільше в світі змагання професійної майстерності для учнів професійно-технічних училищ, коледжів, студентів університетів, молодих кваліфікованих робітників і фахівців, що проводяться кожні два роки в міжнародному форматі з 6 секторів світової економіки.
Участь у таких національних та міжнародних конкурсах стимулюватиме молодих людей підвищувати свою кваліфікацію. Окрім того, сприятиме адаптації українських стандартів професійної освіти до європейських, а також інвестиціям, зробленим у розвиток змагань з новими навичками, зокрема, мобільної робототехніки.
Учасники наради підтримали пропозицію громадської організації «ВОЛДСКІЛЛС Україна» про проведення у листопаді 2016 року всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «WorldSkills Ukraine».
Зокрема, було запропоновано провести конкурс з 11 професійних компетенцій: кондитерське мистецтво, кулінарне мистецтво, ресторанний сервіс, перукарське мистецтво, дизайн одягу, мехатроніка, мобільна робототехніка, зварювальні роботи, сухе будівництво та штукатурні роботи, облицювальні роботи, монтажні роботи санітарно-технічних систем та устаткування.
Джерело:http://osvita.ua/

НОВИНИ ОСВІТИ: СИСТЕМА ПТО:Глобальною валютою сьогодні є кваліфікації



Глобальною валютою сьогодні є кваліфікації, - міністр

ДЖЕРЕЛО: http://osvita.ua

"Країни, де розвивають сучасні професії, мають 

шанс на перемогу в глобальній конкуренції", - 

Л.Гриневич



Результат пошуку зображень за запитом "профтехосвіта новини"Країни, у яких робиться ставка на розвиток сучасних професій мають шанси на перемогу в світі глобальної конкуренції. Про це під час свого виступу на парламентських слуханнях на тему: «Професійна освіта як складова забезпечення кваліфікованого кадрового потенціалу України: проблеми та шляхи вирішення» сказала міністр освіти Лілія Гриневич.
«Знаєте, що сьогодні називають новою глобальною валютою? Долари? Євро? Біткоїни? Ні, глобальною валютою сьогодні називають кваліфікації», - наголосила Гриневич.
Вона зазначила, що модернізація професійно-технічної освіти є одним із пріоритетів діяльності уряду, оскільки це є запорукою економічного зростання.
Глобальною валютою сьогодні є кваліфікації, - міністрРазом із тим, за словами міністра, реформа децентралізації оголила труднощі із фінансуванням сфери професійно-технічної освіти.
«Всі ви знаєте, що внаслідок поспішних змін до бюджетного законодавства, з 1 січня 2016 року із 817 професійно-технічних навчальних закладів 722 було переведено на фінансування з місцевих бюджетів. Оскільки не в усіх бюджетах були кошти, в січні-березні 50 ПТНЗ не фінансувалися взагалі. Хоч уряд і виділив дотацію у 500 млн. грн. на фінансування професійно-технічної освіти, ці кошти були нераціонально розподілені місцевими органами влади і на сьогодні борги по заробітній платі і стипендіям залишаються у п’яти професійно-технічних навчальних закладах», – зауважила міністр освіти.
Також Лілія Гриневич виділила три джерела фінансування ПТНЗ – 1) освітні субвенції з держбюджету на здобуття учнями ПТНЗ повної загальної середньої освіти та професійної освіти за професіями загальнодержавного значення; 2) кошти місцевих бюджетів, які направлятимуться на підготовку кадрів для потреб регіональних ринків праці (регіональне замовлення); 3) кошти зацікавлених роботодавців (галузеве замовлення).
Під час слухань також підіймалося питання відмови від підготовки за бюджетний кошт професій, не актуальних на ринку праці - таких, як «оператор комп’ютерного набору», «секретар керівника».
Натомість міністр освіти анонсувала запуск пілотного проекту з модернізації підготовки робітників найбільш дефіцитних спеціальностей – тракторист-машиніст, монтажник-сантехнік та майстер з пошиву швейних виробів.
«Нам потрібна система, яка буде самоналаштовуватися на потреби економіки. Таку систему ми створимо і забезпечимо законодавчо. При цьому наше завдання – не зруйнувати наявний фундамент, а зберегти активи та розумно ними розпорядитися і, після подолання кризових явищ, перейти до перспективного розвитку. Ми розуміємо, що кваліфікації наших громадян – це конкурентна перевага нашої економіки і наш спосіб зайняти гідне місце у глобальному господарстві», – підкреслила Лілія Гриневич.

НОВИНИ ОСВІТИ: СИСТЕМА ПТО: Експерти Європейського фонду освіти (ЄФО) нададуть МОН рекомендації щодо фінансування та управління в сфері професійної освіти на підставі досвіду країн Європейського союзу.




 ЄФО допоможе з законом “Про професійну освіту”

ДЖЕРЕЛО: http://osvita.ua

Експерти Європейського фонду освіти (ЄФО) нададуть МОН рекомендації щодо фінансування та управління в сфері професійної освіти, на підставі досвіду країн Європейського союзу. Про це в ході засідання робочої групи щодо обговорення проекту Закону України “Про професійну освіту” повідомила фахівець з питань управління та фінансування у галузі професійної освіти і навчання ЄФО Марі Дорлін.
ЄФО допоможе з законом “Про професійну освіту”, Експерти Європейського фонду освіти, фінансування, професійна освіта, Марі Дорлін
“Фінансування – це завжди складне питання, його логіка має ґрунтуватися на тих реаліях, що зараз існують, та результатах, які ви хочете досягти. Однак, очевидно, що фінансування професійної освіти не можна покладати повністю на регіони, адже  в таких питаннях, як формування кадрів, держава теж має власний інтерес”,  - зазначив старший фахівець з систем кваліфікацій ЄФО Ар’єн Дей.
Також він наголосив, що дуже важливо на законодавчому рівні забезпечити гнучкість формування змісту професійної освіти, зберігши при цьому високі стандарти навчання. Не менш важливо, на думку експерта, забезпечити вплив на зміст освіти для всіх зацікавлених сторін, в тому числі роботодавців, адже кадри готуються саме для них.
ЄФО допоможе з законом “Про професійну освіту”За словами керівника проектів Європейського фонду освіти в Україні Маргарети Ніколовської, професійна освіта - це цілісний підхід до розвитку особистості, що повинен забезпечити громадянам можливість вдосконалювати свої навички впродовж усього життя.
МОН та ЄФО планують провести ще низку зустрічей, в рамках яких експерти зможуть надати додаткові пропозиції до проекту закону “Про професійну освіту”.
У Міністерстві освіти зазначили, що модернізація професійно-технічної освіти – один з пріоритетних напрямків роботи для МОН у 2016 році. Так, у пропозиціях до нового проекту закону «Про професійну освіту», було закладено ідею фінансування професійно-технічної освіти з декількох джерел. Зокрема, субвенція на здобуття загальної середньої освіти, державне замовлення на гостродефіцитні  спеціальності національного значення, а також регіональне замовлення (для потреб регіонального ринку праці) і галузеве замовлення (від міністерств, відомств, або бізнесу).
Пріоритетом Європейського фонду освіти є розвиток професійної освіти в різних країнах світу. У 2010 році ЄФО започаткував Туринський процес для модернізації, прогнозування тенденцій та обміну досвідом у галузі професійної освіти, що є аналогом Болонського процесу у сферівищої освіти. Сьогодні учасниками Туринського процесу є 27 країн, зокрема й Україна.

вівторок, 12 липня 2016 р.

А ЩО РОБИЛИ ВИ, ВТРАТИВШИ РОБОТУ?

Потеряв работу, купил жене норковую шубу

«Я очень беспокоился о том, что Сью испугается, что я больше не смогу содержать семью. А соболиная шубка как будто бы скажет: «Не волнуйся. Мы не останемся голодными. Мы все еще в игре», - объяснил Майкл Блумберг. В итоге он не только остался в игре, но и стал медиамагнатом. Один мой успешный знакомый уверен: чтобы идти вперёд, надо периодически выходить из зоны комфорта, и уметь с энтузиазмом начинать всё с нуля. Его опыт доказал, что он прав: каждый новый виток его жизни ведёт по спирали ввёрх, а не вниз. Но пример Блумберга всё-таки круче:).

Итак, он потерял месте в крупной брокерской конторе на Уолл-стрит. На тот момент ему было 39 лет. 15 лет пахал, как подорванный, света белого не видел. Но был доволен и другой жизни себе не представлял. 

«И вот совершенно неожиданно я оказался больше не нужен. Больше я не буду узнавать последние новости, не буду принимать решений, я больше не буду приносить фирме ни прибыли, ни убытков, я не буду больше никогда ее частью. «Мы» превратилось в «они и я», - вспоминает Блумберг в своей книге. Кто-то с этой грустной мыслью сроднился бы и так бы и рвал месяцами на себе волосы. Но Блумберг горевал ровно один день.

А уже на следующий – купил жене шубу и … приступил к созданию компании Bloomberg. Под девизом «Всё только начинается!» Он подметил важную деталь – несовершенство, сложность и неоперативность системы предоставления данных для бизнес-кругов. Блумберг поставил перед собой цель: предоставлять подробную и оперативную деловую информацию, снабжая цифры аналитикой. 

Он пошёл в инвестиционный банк и убедил руководство заключить с ним договорённость – в течение полугода он создаст устройство, с помощью которого можно будет получать достоверную финансовую информацию в режиме реального времени, и тогда банк предоставит ему финансирование.

Ровно через полгода Майкл Блумберг появился на пороге банка с терминалом в руках. Когда банкиры увидели на экране цифры с текущими ценами на акции, они тут же заказали себе 20 терминалов. А кроме того купили 30% акций компании Блумберга за 30 млн. долларов!

Вот так всё и началось. Главное – правильная установка в самом начале:). Ну, и мозги, конечно, не помешают. 

Сейчас Майклу Блумбергу 74 года. Он входит в число самых богатых людей мира. По версии Forbes, на 2016 год он занимает 8-е место с состоянием в 40 млрд. долларов. Кроме всемирной компьютерной сети финансовых новостей, империя Блумберга включает телеканалы и радиостанции.
С 2002 по 2013 Блумберг был мэром Нью-Йорка. Находясь на этом посту, он назначил себе ежемесячную зарплату в 1 доллар США (вот бы нашим чиновникам-бизнесменам хоть каплю его совести). Его достижения на посту мэра - не километры велосипедных дорожек, тонны плитки и Дни города за безумные деньги, а сокращение преступности на 20 %, рост экономики, создание новых рабочих мест за счёт поддержки малого бизнеса, строительство доступного жилья, школьная реформа, рекордно низкий уровень безработицы. Теперь его называют не только гениальным бизнесменом, но и гениальным политиком.

Интересные факты:

Блумберг – потомок иммигрантов из Белоруссии. 

Он один из самых известных филантропов США. Ежегодно тратит сотни миллионов долларов на благотворительность. 

Блумберг написал классную книгу «Блумберг о Bloomberg».

Никто из сотрудников его компании не имеет отдельного кабинета. В том числе, он сам. 

В настоящий момент официально он разведён, хотя и встречается с 60-летней банкиршей Дианой Тейлор. 

Лучшие цитаты от Блумберга:

"Я всегда работал больше, чем тот парень".

"Упорство и труд увеличивают ваши шансы на успех".

"Радуйтесь тому, что делаете".

"Меньше планов, больше действий".

"По максимуму делайте всё сами".

"Умейте проигрывать".

"Развиваясь вы становитесь движущейся мишенью, в которую очень тяжело попасть. Как только вы прекращаете развиваться, то вас очень легко уничтожить".

P.S. А вы что делали, когда теряли работу?
ДЖЕРЕЛО: ЗЕЛЕНИЙ СЛОН