Архів блогу

суботу, 27 лютого 2016 р.

ІМЕНИНИ. 27 лютого

Iменини

Михайло (iменини)

Сьогоднi 
Ім`я Михайло, досить поширене і стрімко набираюче популярність в сучасному суспільстві, прийшло до нас із давньоєврейської мови. У перекладі воно означає "рівний Богу", "богоподібний".
З дитинства...

Юрій (iменини)

Сьогоднi 
Ім`я Юрій прийшло до нас із глибини століть. Основною версією його походження вважається та, що Юрій є слов`янською формою давньогрецького імені Георгій. В перекладі ім`я Юрій означає "творець",...

Кирило (iменини)

Сьогоднi 
У перекладі з грецької Кирило означає "маленький пан". Це ім`я стає дуже популярним, хоча раніше його можна було зустріти дуже рідко.
У дитинстві Кирюша хоче знати все. Він постійно щось запитує,...

Костянтин (iменини)

Сьогоднi 
Ім`я Костянтин латинського походження, похідне від слів "постійний", "твердий". Історія імені налічує багато століть, може бути, саме тому у представників цього імені багато святих покровителів....

Немає коментарів:

Дописати коментар