Архів блогу

понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Зарплати освітян: Чи мають право педагогічні та науково-педагогічні працівники на виплату допомоги на оздоровлення?

Оздоровлення педпрацівників гарантовано державоюРезультат пошуку зображень за запитом "Оздоровлення педпрацівників гарантовано державою"

Оздоровлення педпрацівників гарантовано державою


Результат пошуку зображень за запитом "смайлики українськї"Результат пошуку зображень за запитом "смайлики українськї"
Згідно зі ч. 1 ст. 57 Закону України «Про освіту» держава гарантує виплату педагогічним і науково-педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення у розмірі місячного посадового окладу (ставки заробітної плати) при наданні щорічної відпустки.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 р. №78 «Про реалізацію окремих положень частини першої статті 57 Закону України «Про освіту», частини першої статті 25 Закону України «Про загальну середню освіту», частини другої статті 18 та частини першої статті 22 Закону України «Про позашкільну освіту» запроваджено починаючи з 1 січня 2001 року виплату допомоги на оздоровлення.
Пунктом 8.3.1. Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2011-2015 роки (продовжує діяти до укладення нової угоди) рекомендовано керівникам закладів та установ освіти і науки забезпечити надання відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам, у тому числі вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, науково-педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток у розмірі одного посадового окладу.
Допомога на оздоровлення виплачується педагогічним або науково-педагогічним працівникам за основним місцем роботи при наданні чергових відпусток згідно з графіком відпусток незалежно від тижневого (річного) навчального навантаження або обсягу роботи, що виконується.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про відпустки», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №346 педагогічним, науково-педагогічним працівникам щорічна основна відпустка тривалістю до 56 календарних днів надається у період літніх канікул незалежно від часу прийняття їх на роботу.
Графік надання відпусток затверджується власником установи або уповноваженим ним органом за погодженням з виборним профспілковим органом. При складанні графіку відпусток враховуються можливості проведення регулярних консультацій для учнів, складання іспитів якими перенесено на осінь.
У разі необхідності санаторно-курортного лікування щорічна основна відпустка або її частина може надаватися протягом навчального року, якщо це передбачено колективним договором.
Педагогічний працівник має право поділити щорічну відпустку на частини будь-якої тривалості, за умови що основна частина становитиме не менше 14 календарних днів. Відповідно, допомога на оздоровлення надається один раз до будь-якої частини щорічної основної відпустки.
Особам, які працюють в установі на умовах неповного робочого часу, у тому числі особам, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, надається щорічна основна відпустка повної тривалості.
Працівникам, яким при звільненні виплачується компенсація за невикористану відпустку, виплата грошової допомоги на оздоровлення не здійснюється.
Подання працівником заяви на виплату допомоги на оздоровлення не обов’язкове, оскільки її виплата передбачена законом.
Допомогу на оздоровлення іншим працівникам установ та закладів освіти, які не обіймають посади педагогічних або науково-педагогічних працівників, мають право надавати керівники бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік ( п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; п. 4 пп. 5 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).

ВОДОГРАЙ: 3 ФРАЗИ, ЯКІ ШВИДКО НЕЙТРАЛІЗУЮТЬ БУДЬ-ЯКУ ПРЕТЕНЗІЮ

ВОДОГРАЙ: 3 ФРАЗИ, ЯКІ ШВИДКО НЕЙТРАЛІЗУЮТЬ БУДЬ-ЯКУ ПРЕТЕНЗІЮ

3 ФРАЗИ, ЯКІ ШВИДКО НЕЙТРАЛІЗУЮТЬ БУДЬ-ЯКУ ПРЕТЕНЗІЮ



критика
Буває, що почуття образи нас буквально переповнює. Що ж робити в такій ситуації? Чи можна таки отримати користь з такої критики? Можна! Якщо використовувати одну чарівну формулу, яка нейтралізує будь-яку претензію.
 Цю чарівну формулу описала в своїй книзі "Успіх - справа особиста" психолог Марина Мелія. Звучить вона так: "так - але - давайте...".
cluber.com.ua
Результат пошуку зображень за запитом "Крок перший. Скажімо: "Так!""

Крок перший. Скажімо: "Так!"

Коли ми чуємо претензію у свій бік, в якій би формі вона не прозвучала, потрібно, перш за все, впоратися з першою емоційною реакцією і визнати за іншою людиною право на цю претензію, на її власну думку.


Зі свого досвіду ми знаємо, що зважитися висловити претензію не так вже й просто. Якщо хтось зібрався з духом і сказав нам про те, що йому не подобається, отже, він налаштований на діалог та серйозно ставиться і особисто до нас, і до перспектив нашого співробітництва. У такій поведінці набагато більше відвертості й зацікавленості, ніж в мовчанні та похвалі. Адже той, кому немає діла до нас і наших проблем, не буде в них розбиратися, скоріше формально похвалить чи просто мовчатиме. А бажання проводити "роботу над помилками", навпаки, говорить про небайдуже ставлення до того, що ми робимо і до нас самих.
Тому варто сприймати висловлений негатив серйозно, проявляючи готовність слухати і обговорювати. Можна навіть на бік цієї людини, погодитися з нею: "Так, це важливе питання". Адже коли людина висловлює претензію, вона очікує отримати відсіч - така наша природа. Але коли замість напруженого опору вона чує "дякую", то опиняється в стані "позитивної розгубленості". Зникають тривога і напруга, які були у нього в момент висловлення претензії, і з'являється можливість вести спокійний, ґрунтовний діалог - по суті.
Припустимо, нам дорікають в поганій роботі підлеглих. Що можна сказати в цьому випадку? "Шкода, що Ви незадоволені роботою наших співробітників. Дякую, що повідомили про це, для мене це дуже важливо", - тим самим ми даємо зрозуміти, що почули людину, приймаємо її невдоволення як факт і показуємо, що зацікавлені в подальшому проясненні ситуації.
При цьому наша зацікавленість не повинна бути показною. Ті ж слова, але з іншим психологічним підтекстом - коли ми насправді не допускаємо у свій бік жодних претензій, а лише формально з ними погоджуємося і говоримо правильні фрази - можуть бути сприйняті навіть як знущання.
Сказавши у відповідь на претензію "Так!", далі ми готові з'ясовувати, що саме сталося: "Я був би вдячний, якби Ви пояснили, що сталося". Ми починаємо говорити більш конкретно і вступаємо в реальний діалог.

Крок другий. "Але..."

Результат пошуку зображень за запитом "Крок другий. "Але...""
Коли ми зрозуміли думку іншої людини, саме час повернутися до власної. Не завжди претензії збігаються з нашим розумінням ситуації. Тому важливо висловити свою позицію, навести аргументи і контраргументи. Але це повинна бути об'єктивна інформація, а не спроба себе виправдати. Так наш співрозмовник побачить, що ми намагаємося розібратися в тому, що сталося: "Так, я розумію, Вам довелося чекати. Але згідно із затвердженим регламентом заповнення цього документа вимагає певного часу. Це обов'язкова вимога, якої ми повинні дотримуватися...»


Насправді люди готові прийняти багато "накладок" і "неточностей", якщо їм шанобливо пояснити причини того, що сталося, і винести на обговорення важливі факти. Це дозволить людині по-новому поглянути на ситуацію і врахувати нашу думку.
Наше "але" допомагає нам не скочуватися до позиції "чего бажаєте". Навіть визнаючи право іншої людини висловити претензію, ми не зобов'язані "тягти на собі осла", якщо вважаємо, що цього робити не варто.

Результат пошуку зображень за запитом "Крок третій. "Давайте..."" Крок третій. "Давайте..."

Коли ми вислухали претензію і висловили свою аргументовану позицію, важливо "прийти до спільного знаменника" і спробувати прийняти спільне рішення. Щоб людина зрозуміла, що ми з ним "на одному боці барикад", потрібно вносити конкретні, конструктивні пропозиції: "Якщо Вам це зручно, наші співробітники будуть заздалегідь інформувати Вас про те, які документи потрібно підготувати..."
Якщо ми відповідаємо на претензію в такій послідовності "Так - але - давайте..." - то негативний зворотний зв'язок працюватиме на нас і допоможе нам не тільки дізнатися багато корисного і скорегувати щось у своїй роботі, а й поліпшити відносини з іншою людиною.

Право на помилку

Зрозуміло, що вислуховувати претензії непросто, а ще складніше робити це з користю для себе. Деякі люди навіть незначну претензію сприймають як привід для розриву відносин, будь-який негатив у свій бік - як образу. Але чим більше людина розвинена, тим більше вона допускає різних думок про себе та свою діяльність. Вона розуміє, що може помилятися. 


Визнавши за собою право на помилки, ми не витрачаємо енергію на те, щоби приховувати їх від себе та інших. І чим менше ми боїмося помилитися, тим менше відчуваємо напругу, тим більше у нас шансів на успіх. Якщо ми відкриті до можливої ​​критики щодо себе, то розширюємо коло корисної інформації і людей, від яких вона надходить, а отже і свої можливості рухатися далі та розвиватися.


Джерело: (via)  фрази, які швидко нейтралізують будь-яку претензію

ВОДОГРАЙ: ВИХОДИТЬ КИШЕНЬКОВИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З КАРТИНКАМИ

ВОДОГРАЙ: ВИХОДИТЬ КИШЕНЬКОВИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З КАРТИНКАМИ

ВИХОДИТЬ КИШЕНЬКОВИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З КАРТИНКАМИ

ВИХОДИТЬ КИШЕНЬКОВИЙ ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З КАРТИНКАМИ

Наприкінці жовтня видавництво #книголав випустить книжку "100 експрес-уроків української". Її автором став доцент Київського університету імені Бориса Грінченкалауреат премії "Вчитель року" Олександр Авраменко.
cultprostir.ua
"Створюючи це видання, я мав задум у легкій і цікавій формі розповісти про поширені помилки як у приватному спілкуванні, так і в офіційному", – каже Олександр.
cultprostir.ua
Видавці називають цю книгу "кишеньковим посібником" і зазначають, що вона призначена для широкого кола читачів. До видання увійшло 100 уроків, де розкриваються найбільш поширені помилки в сучасній українській мові. Вони стосуються здебільшого калькування з російської мови і стилістичного вживання слів. Кожен урок ілюстрований малюнками, які створила львівська художниця Наталка Гайда.

Джерело: cultprostir.ua  http://www.uamodna.com/images/logo.png